maandag 27 augustus 2012

Jurkjes voor bruidsmeisjes en bloemenmeisjes, doopjurkjes en feestjurkjes


De afgelopen tijd ben ik veel bezig geweest met het maken van een eigen merk en een website. Via de website verkoop ik jurkjes, bolero's en jasjes voor bruidsmeisjes en bloemenmeisjes. Voornamelijk voor baby's en peuters. De jurkjes kunnen gebruikt worden als jurkjes voor een bruiloft, een verjaardag, een picknick een fotoshoot of elk ander feest. Het merk heet 'LiLa' en de website is: http://www.lila-design.nl. Ik zal hieronder iets meer uitleggen over het maken van de website, het logo, de kledinglabels etc. 


De domeinnaam en de hosting heb ik via Versio geregeld en de website heb ik gemaakt met WordPress. Bij een webwinkel is het ook goed om je bezig te houden met aanmelding bij de KVK, IDEAL en de belastingsdienst.
Het labeldesign heb ik in eerste instantie in Word gemaakt en daarna in het programma Coraldraw. Het programma Illustrator werkt ook goed. De labels zijn gedrukt op paars lint, zodat het zacht aanvoelt in de bruidsmeisjesjurkjes.
De jurkjes laten we maken in Peru en worden naar Nederland verstuurd met DHL. Ze kunnen ook op aanvraag besteld worden in verschillende kleurencombinaties. Binnenkort hoop ik ook een aantal zelfgemaakt producten via http://www.lila-design.nl te verkopen.
Dus ben je op zoek naar een bruidsmeisjesjurkje, doopjurkje, verjaardagsjurkje of ken je iemand die zoekt naar lieve jurkjes of bolero's voor bruidsmeisjes, bloemenmeisjes, jarige meisjes of elk ander meisje, kijk dan op http://www.lila-design.nl. Ik wil me nu vooral richten op bruidsmeisjesjurkjes, doopjurkjes, verjaardagsjurkjes en jasjes, maar hopelijk kan ik dat in de toekomst nog verder uitbreiden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...